Monday, February 9, 2009

shi na tok

sunday,i go shi la tok di Semenyik...
another time i go to temple again.
myself oso felt cacat(stupid) we go many place in tis CNY...
not othersbody home but temple...
haiz,16th stii got exam leh...
how can i still can go many place le...
all the picture tat ambil semua dgn my phone,
coz my camera sudah rosak,since de holiday...
sebenarnya,saya nak pergi LeisureMall petang ini...
utk menjumpai yan wan qian who wan to promote astro tv award...
i fail to go bcoz nobody want to fetch me...
i was very sad
coz i whole holiday do de part time in Leisure Mall,
bt they come when saya tiaaaaaaaaaaada di sana..
cacat la(0.0)...
while us sampai sana sudah 7 petang~~
my mum and aunt go to sembayah,i straight go to visit others place..
there got many patung ...
i take a lot of picture...

i take photo wif monkey
(very waste la, photo jadi hitam)
sori ah, telefon saya tidak ada flash
(~0~)



walauA,durian yg besar ni !!







No comments:

Post a Comment